ماسک های خانگی آسان و کم هزینه
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸ماسک خانگی شفاف کننده صورت قهوه و کاکائو
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۸
تقریباً از روزگاری که چاپ رنگی روزنامه ها به صورت گسترده آغاز شد و آژانس های تبلیغاتی طراحی کمپین های تبلیغاتی را به عنوان یک خدمت تخصصی به صاحبان کسب و کارها فروختند، بحث روانشناسی رنگها و نقش رنگ در بازاریابی و تبلیغات به صورت جدی مطرح شد
آشنایی با اصول رنگها در تبلیغات
سفید
قداست – پاکی – جوانی
سفید رنگی است خنثی که میتواند در مد و سترون سازی در حرفه پزشکی دلالت بر خلوص داشته باشد .سیاه
قدرت – برازندگی – پنهان کاری
سیاه میتواند بهترین و گرانترین بازارها را مورد هدف قرار دهد یا در بازاریابی میان جوانان با افزودن نوعی ابهام بر تصویرتان این گروه را جلب نماید.قرمز
عشق- هیجان – خطر
قرمز رنگ هشداردهنده است از قرمز برای دمیدن شور و هیجان به مارک تجاری خود بهره ببرید.نارنجی
طراوت – انرژی – تفریح
اگر خواهان خلق فضایی سرزنده برای مشتریان میباشید از این رنگ غاقل نباشید.زرد
شادی – گرمی – هوشیاری
زرد در عین داشتن حس آرامش میتوانند نقشی مسحورکننده برای کسب و کار شما ایفا نماید.سبز
طبیعت – سلامتی – وفور
برای ایجاد تاثیر آرامشبخش و یا تصویری از رشد و نمو، رنگ سبز گزینه مطلوبی شمرده میشود.بنفش
شکوه – تدبیر- تجلیل
شاید با افزودن پردهای از رنگ بنفش به ارزش کسب و کارتان اشاره نمایید.همانطور که پیشتر اشاره شد استفاده و به کارگیری روانشناسی رنگها در تبلیغات در ذهن مخاطب شما در هر نوع تبلیغی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
با به کارگیری مستقیم اصول روانشناسی رنگ ها میتوانید موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید.